torsdag 30 mars 2017

Slutet av RECEPTMÅNADEN

Receptmånaden har inte alls gått som jag lovat med att ett recept skulle komma ut varje dag men i slutändan så kommer det att ha kommit ut 31 recept under mars för på fredag kommer dom 3 sista smaskiga recepten ut för denna receptmånad men självklart kommer jag fortsätta att lägga ut mina recept för jag tycker det är kul att sprida recept över god och hälsosam mat.

Igår natt så hämtade jag upp min äldsta dotter som varit i Paris i ett par dagar och det var hennes första resa som hon gjorde själv med kompis och bodde på hotell. Innan har hon varit till London men då bott hos släktingar till kompisen hon åkte med. Det är verkligen en helt ny fas i föräldraskapet när dom är så stora att dom åker utomlands helt själva. Både hon och kompisen hade klarat det galant och tagit många ansvarsfulla beslut och hade mycket av shoppingkassan kvar (hade jag aldrig trott!!)
Hon blev ännu mer förälskad i Paris än vad hon var innan och jag förstår henne för Paris är helt FANTASTISKT! Jag älskar att resa och i sommar ska vi till Venedig och kusten där och sen senare på sommaren ska bara jag och mannen till Milano för att fira 15år som gifta. Jag hoppas på att Venedig resan blir min första resa där jag ser träningen som en del av resan. Finns en helt amazing beachwalk dit vi ska (Bibione) så många powerwalks ska det iallafall bli. Sen ska vi bo på ett lägenhetshotell så vi kommer ha ett eget kök och kommer kunna tillaga maten själva vilket är toppen för har inte råd att öka massa kg bara för att jag ska bort på semester.

Nu ska jag plugga lite innan dagens prov i skolan som handlar om syrets väg genom kroppen men jag tror att jag har koll på allt vad bronkeoler, kapillärer och ATP är faktiskt. Blir en lång dag för mig idag för först är det skola och sen jobb fram till 23:00 så kommer hem strax innan midnatt så idag hinns ingen träning med men från och med nästa torsdag så kommer vi träna i skolan så då får jag min träning varje torsdag iallafall.

Sen måste jag säga att det är otroligt kul hur populärt mitt senaste recept på Grillad kyckling med rotfrukter och bea blev för det slog REKORD här på bloggen 😃😃😃😃

Ha det bäst så hörs vi imorgon!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar