fredag 31 mars 2017

Misslyckad kaka och hund som fyller år

Jag hade tänkt att bjuda på en kladdkaka men det blev inte bra nog för att hamna här i bloggen men jag ger mig inte utan ska få till ett gott kladdkakerecept som ändå är lite smartpoints men god. Recept kommer ut på det först när jag känner mig nöjd.

Men imorgon kommer en dessert med citron iallafall. Yuummieeeeeee!

Imorgon fyller vår lilla hund Dior 1år och det ska firas med leverpastejtårta och presenter, men det blir nog bara hunden som äter av den. Vi andra kanske äter citrondesserten för att fira. Vi har även något annat att fira imorgon. Vi får tillträde på en egen kolonilott här på innergården så nu ska här börja planteras!! Whooohoooooo!!. Har ni tips på vad som är enkelt att börja med för en nybörjare? Skulle vara häftigt att kunna äta sina egna grönsaker och bär under sommarmånaderna. Jag är så glad att vi flyttade hit förra sommaren för vi har verkligen nära till allt. Nära till den marina miljön med bryggor vid vattnet, nära till skogen och motionsslingor, nära till köpcentrum och restauranger samt nära stan. Längtar nu till sommaren för det är verkligen så mysigt att sitta på bryggan med en pizza och ett glas vin och titta på solnedgången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar