lördag 4 mars 2017

Mello och bloggande på Restaurangen Medelhavspärlan

Hej alla godingar

Sitter just nu på Restaurangen Medelhavspärlan som ligger här i Hammarby Sjöstad där jag bor och har precis tittat på Mello samt lagt upp iallafall 3 recept. Restaurangen skulle egentligen inte visa Mello men dom är så otroligt snälla, underbara och flexibla här så det var inga problem. Vi har verkligen inget internet eller någon tv hemma och det verkligen suger!!! Men det blev bra med meze, rött vin och hemgjorda praliner samt kunna blogga tack vare bästa Medelhavspärlan.

Sen senast så har jag blivit platinablond, bild las upp direkt på instagram under namnet ettlivibalans så följ mig där för att bli uppdaterad direkt.

Hoppas att ni gillar dom 3 recept jag nyss la ut så kommer 2 recept imorgon och sen minst 1 recept per dag under hela mars som utlovat. Som ni kan se i recepten så har jag skrivit hur många smartpoints det är per portion och hur många kcal, även antal g i fett, kolhydrater, socker, fibrer och protein per portion finns med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar