måndag 27 februari 2017

Sportlov

Här hemma är det nu sportlov :) 

Blev en lång sovmorgon med fattiga riddare till brunch efter klockan 12:00. Idag är äldsta dottern borta nu på förmiddagen så jag och yngsta bara chillar och fixar lite i hemmet. När äldsta dottern kommer hem ska vi planera lite för tisdag och onsdag för på torsdag ska jag både till skolan samt jobba och på fredag ska jag till frisören och bli platinablond (se bild nedan för den färg jag önskar) och efter frisören ska jag och mamma min ha en liten shoppingdag. Jag är ute efter en burgundy adidas tracksuit (se bilder nedan) så jag hoppas att jag hittar den på fredag.

Gruppträningspass denna vecka är Yoga och Dans Fuego. Har min fitbit och ska upp i minst 10 000 steg per dag. Jag har inte gått på Dans Fuego innan, är det någon av er som har? Om ja, vad tycker ni?

Sen börjar min #receptmånad på onsdag vilket ska bli superkul. Kommer kräva en hel del tid då jag kommer smartpointsberäkna samt näringsvärdeberäkna alla recept. Har fått lite önskemål på recept samt en person som skulle kunna tänka dela med sig av ett recept som gäst men söker fler önskemål samt fler gäster. Vill du att jag länkar till en av dina recept? Maila då mig ditt recept, bild och länk så jag kan länka till dig. Min mailadress är ellinor.hallberg@hotmail.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar