tisdag 21 februari 2017

London

Har nu kommit hem från en helg i London med mina döttrar. Det var vår första resa ihop utan pappan i familjen som fick stanna hemma med Dior (hunden). En otroligt mysig resa men inte alls så bra kost eller träningsmässigt, skulle vara intressant att åka igen om exakt ett år och se vilka val jag skulle ta då. Denna resa gjorde jag iallafall ett medvetet val att inte köpa hem godis/snacks till hotellrummet men pga att vi hellre ville lägga pengarna på shopping än mat så blev det många måltider på tex Pret a Manager, Mc Donalds och Subway. Tyckte ändå jag valde ok av dom valmöjligheter som fanns på menyn och jag promenerade över 50 000 steg under helgen men ändå så sa vågen +1.2kg när jag kom hem. Sen vet jag inte hur jag tänkte när vi köpte hem ett stort Big pack av Kit.kat och en stor påse M&M?!? Måste ha fått hjärnsläpp där ett tag för en smart idé var det inte iallafall.

Nästa resa är om exakt 16veckor och den resan tror jag kommer bli min första resa där jag kommer ha träningen som en del av semestern. Vi åker då till Italien och det finns en underbar strandpromenad som man kan ta långa snabba promenader på samt stanna på stranden för stationsträning. Vi kommer då bo på ett lägenhetshotell så vi köper hem maten själva och då kan jag bättre påverka mina kostval. Jag planerar att på den resan föra både kost och träningsdagbok som tips för en aktiv semester.

Nu ska jag fortsätta mitt skolarbete där jag nu skriver om LCHF så vi får höras senare.

Här är en bild på mig och tjejerna mitt på Piccadilly. Jag älskar verkligen London!!


Just ja! Jag tog av mina extensions igår och har bokat ny tid hos frisören för att bli platinablond. Här är bilden som jag visade henne på hur jag vill ha färgen.


Bye Bye long hair!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar