måndag 27 februari 2017

Kvällspromenad och utländska läsare

Har precis kommit in efter en promenad i duggregnet men även trots att det var grått, regnigt och kallt så slås jag ändå av hur fint jag tycker det är här. Vi flyttade hit för 8månader sen så detta blir vår första hela sommar och jag verkligen längtar till att picnics ute på bryggan och mysiga promenader längst vattnet. Jag glömde att ha på mig min FitBit under promenaden så egentligen räknas den inte Haha Kanske får jag gå ut igen?

Jag tyckte det var kul att se att det är så många från andra länder som hittat hit till mig. Blev jätteförvånad när jag tittade på senaste veckans statistik för det brukar inte vara så många från andra länder som hänger här på bloggen men varmt välkomna till er verkligen!!

Imorgon ska jag och tjejerna ha en hel sportlovsdag så Dior (hunden) får följa med mannen till jobbet så vi inte blir låsta av att gå ut med honom varannan/ var tredje timme. Vi tänkte ta och promenera till StockholmTolv och se om vi hittar något kul. Finns ju allt från att dreja krukor till curling.

Vill också påminna att jag finns på Instagram under namnet ettlivibalans och där är jag mer aktiv än här på bloggen.

Hoppas ni alla har det BÄST!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar