torsdag 11 december 2014

Träningsresa

Utbudet på träningsresor har verkligen blivit enormt! Viktväktarna har sin egna träningsresa årligen på våren och något år skulle jag verkligen vilja åka. Skulle även vilja åka på en träningshelg med Paolo Roberto. Träning är verkligen något jag älskar men sällan prioriterar på det sätt jag önskade att jag gjorde. Är trött trött trött typ måndag-fredag och sen fullbokad lördag-söndag. Måste bli bättre på att få in det som en rutin så att det kan bli en vana. Utmaningen jag är med i hjälper till och hoppas på att den ska ta mig närmare mitt mål. Vill träna för att jag älskar det, få energi, endorfiner samt bli starkare. Själva viktminskningen tror jag mest påverkas av kosten men för att behålla sin målvikt så tror jag på en hållbar livsstil där träningen är en stor del. Får för mig att man blir sugen på mindre skit när man tränar regelbundet.

Idag har jag sovmorgon men nu är det dags att hoppa upp och klä på sig. Ha en underbar dag alla bästaste ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar