tisdag 9 december 2014

Minus

Blev ett minus men ett litet ett på kvällens möte hos Viktväktarna. Det var lite väntat att det inte skulle bli något större minus då jag ätit upp hela veckobonusen och lite till och mina val på vad jag ätit för veckobonusen har inte varit mat utan det har blivit en del del "julgotti" 

Pratade idag på mötet om planering så jag har nu suttit och planerat julen lite så det inte blir en frossafest för det ger mig inte dem resultat jag vill ha. Vissa saker har man som man verkligen älskar på julbordet och dem sakerna får man ju prioritera och jag älskar ris alá malta!!!! Men skippar jansson och prinskorven utan problem alls. Jag ska lägga till massor av grönsaker på julbordet som sparris, sallad av morot & apelsin, tomat & löksallad och rödbetor i ugn med chévre.
 Till kvällen får jag se till att det finns gott om apelsiner och att jag har köpt in ett gott kanelte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar