måndag 3 februari 2014

Komiskt!!

Jag började faktiskt att blogga när nya året kom men jag gjorde det via bloggers App och där kan man lätt publicera blogginläggen i fel blogg om man inte tittar noga på vilken blogg man är inne i ha ha Så hela januari har jag bloggat i fel blogg ha ha Har så många bloggar nu att jag måste rensa upp!! Varför har det blivit så många bloggar? Jo, ibland vill jag blogga öppet, ibland stängt, ibland anonymt och ibland i nåt tema... Men nu har jag bestämt att komma tillbaka hit där jag känner mig hemma.

Temat just nu i mitt liv är att få ihop livet trots att jag börjat jobba heltid. Har i flera år jobbat halv/deltid för att kunna hinna med familjen på det sätt jag har velat. Ett annat tema just nu är träning! Jag började i söndags att träna på ett nyöppnat gym nära mitt hem och är i stort behov att komma i form. Jag är just nu i mitt livs sämsta form!!! Sämst viktmässigt, starkmässigt och konditionsmässigt. Så här tänker jag... Jag har bantat mig fet nu ska jag äta/träna mig fit for fight! Kommer alltså inte gå på någon diet eller kosthållning utan kommer fokusera på träning och äta det jag är sugen på.

Nu kör vi!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar