söndag 8 september 2013

Överraskning

Natten mellan fredag och lördag kände jag att jag under lördagen ville ha en egen dag med yngsta dottern. Pappan i huset var sjuk och äldsta dottern skulle inte vara hemma så jag letade runt efter något som jag och lilltjejen kunde göra och såg på ticknet att Disney Live skulle vara i helgen. Köpte två biljetter till lördagen klockan 11:00. Väckte henne på morgonen och sa att idag var våran dag och vi skulle göra något kul men hon fick inte veta vad. Åt god frukost, tog bussen in till Globen och WOW!!! Jag hade köpt biljetterna 10timmar innan showen och vi fick dem absolut bästa biljetterna!!! Sånt flyt!!! Showen var riktigt bra och så mycket mer än en show för barnen var med och hoppade, dansade och sjöng. Jag och Felicia blev uppbjudna på scen och fick vara med på ett nummer vilket var så himla kul!!! En perfekt dag!!! Har ni bra uppkoppling kan ni se videon från när vi var uppe på scen hi hi Jag i en stor grön hatt ;) http://stokgolm.myftp.org/disney.mov







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar