söndag 1 september 2013

EFIT 1/9-2013

Kommer uppdateras under dagen 

8:40 Startar dagen med en snabbdush innan frukost 



9:40
Klär på mig för att åka iväg till Heron


10:40
On my way to Heron för att sitta på en bänk i 2timmar


11:40
Har lämnat av yngsta tjejen och hennes kusin inne i biografen och ska nu vänta i 2timmar 


12:40
Sitter fortfarande utanför och väntar på tjejerna som är inne i biosalongen. Nu har jag dock en latté i handen. Good Stuff!!! Ganska kul och sitta och titta på människor.


13:40
Lunch! Tandori kyckling (anpassad storlek)


14:40
Hemma igen och ska börja städa upp kaoset


15:40
Städar fortfarande. Just nu packar jag upp väskan från mammabloggkryssningen förra helgen he he 


16:40
Städar fortfarande!! Nedre våning helt klar iallafall. Nu byta sängkläder och bädda rent.


17:40
Får denna länk av min svägerska. Barnet som är med i videon är hennes granne. Jag skulle bli jätteglad om alla tog sig tid att lyssna och titta på denna video ❤



18:40
Lägger upp dessert efter en grym middag






19:40 
20:40
21:40

Glömde ju bort att ta bild men jag har badat skumbad med olja och sen nattat denna sötnos som nu fått min förkylning och blir hemma imorgon. 


Så! Det var min första EFIT dag! Ska kolla upp när dom "riktiga" dagarna är. Brukar vara 1-2ggr per månad.

Nu ska jag lägga mig bredvid prinsessan ovan och somna till tv. Imorgon jobbar jag ett 10-timmars pass medans pappan i huset är hemma med sötnöten.

Natti Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar