onsdag 28 augusti 2013

Viktväktarna

Hur många som läser denna blogg är viktväktare? Jag vet att jag har en del lchf-are som kommer in och kollar recepten thihi men undrar om någon viktväktare hittat hit? Jag kommer att bli en mer aktiv bloggare här framöver och då med rätt mycket fokus på just min viktväktarresa eller livsstilsförändring där viktväktarna kommer att spela en stor roll.

Jag har varit inskriven och räknat sen typ april men alla "duktiga" veckor har jämnat ut sig viktmässigt med alla "undantagsdagar". Denna gång med start på fredag så kommer jag att ha en mer fokus. Jag vill ner i vikt och jag vill byta ut en del av mina vanor. Vill man något så funkar det inte att hålla på fram och tillbaka för då kommer man ingen vart. Många vet inte vad dom vill och byter fokus hela tiden och därför når ej fram. Jag vet vart jag vill, målet och resan är solklar men jag har blivit för bekväm och lat med åldern så behöver få i mig lite "jävlar anamma" 

Under fliken "project målvikt" kommer veckans resultat i alla aspekter att redovisas för denna resa ska bli en sån där resa som går ända in i mål och har lagom till målvikt förändrat sin livsstil så pass att nya vikten kommer att vara lätt att hålla!!! Punkt. Slut.

Pöööööss 

1 kommentar:

  1. Jag började viktväktarna innan semestern men är nu tillbaka på lchf:en. Ska köra det nu i kombination med 5:2 och än så länge går det bra. Har också hattat fram och tillbaka då jag inte vetat vad jag ska köra men nu är det fullt fokus som gäller. Fyller 40 i slutet av juni nästa år och då vill jag känna mig som faboulus40 och inte Fat40 :-) Nu kör vi! Pepp,pepp! Kram Lindha

    SvaraRadera