onsdag 26 juni 2013

Naturhistoriska och middagnostalgi

Idag åkte vi in till Naturhistoriska muséet och tittade även på två Cosmonova filmer. Jag gillar att gå runt i museum och tillsammans med barnen ta reda på nya saker som man kanske inte visste innan. Efter muséet så åkte vi in till gamla stan och gick runt i affärer sen avslutade vi med god middag på en restaurang som heter Movitz. Det är restaurangen som jag och min man hade vår första date på så lite kul att ta dit tjejerna. Deras då "husets röda" var det första vin vi drack ihop och det var så gott så vi bestämde oss att använda oss av samma vin på vårt bröllop ❤ Innan vi åkte hem så köpte vi med oss lite gottikvällsmys. När vi kom hem så hade mina pioner som jag fick i söndags helt slagit ut. Sååååå fina!!! Mina absoluta favoritblommor!!

Här kommer lite bilder från dagen


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar