tisdag 25 juni 2013

Glömde matsäcken

Igår bakade jag matmuffins som matsäck som lunch åt oss för vi skulle iväg och fiska i Farsta. När vi hade kommit fram och packat upp alla fiskesaker så inser vi att muffinsarna står kvar hemma på bordet. Klockan hade hunnit bli 14:30 så vi var rätt hungriga men fiskar på ändå men efter ett tag så går jag och lilltejen bort mot ett café som ligger i närheten, faktiskt på den gård som jag och Niclas hade vår bröllopsfest thihi men när vi kommer fram berättar han i cafét att dom stänger om 5min så ingen mat går att beställa men dem sista pannkakorna kunde jag få köpa samt så fanns räksmörgås och köttbullssmörgås. Köpte även fika efterrätt. Mitt val av detta blev räksmörgåsen och en halv bulle. Blev ok i dagliga budgeten av näringsintag ändå. Hade lätt kunnat spårat ur ;) När vi satt och åt så kom en svan familj förbi, pappan åkte mot oss och vaktade oss så mamman skulle kunna åka förbi med bäbisarna. Såååå vackert!!!!!! Med själva fisket så fick vi bara småfisk som fick hoppa tillbaka in i sjön.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar