torsdag 11 april 2013

Sen sist...

Vad har hänt sen sist?

Jo, det har hänt en hel del men detta är höjdpunkterna

-Min äldsta dotter har praktiserat på mitt jobb i två veckor vilket var superkul. Bilder nedan :)

-Påsken rörde om i grytan på min viktväktaresa och jag fick ännu en gång uppleva att jag har det otroligt svårt att hitta tillbaka efter att jag "brutit" så därför blev ett en nystart istället för då har jag lättare att fortsätta. ´Konstigt men så fungerar jag ;)

-Denna vecka har jag gjort min första egna surdeg och bakat surdegsbröd :) Bild nedan

-Min yngsta är förkyld så tis, ons, tor har jag varit hemma och då har det bakats en hel del. Bild nedan på dagens kanelbullsbakande. Fick till dom så dom är 2pp/st

-Köksrenovering påbörjad så om ett tag kommer nog lite köksbilder. Vi hade redan gjort köksrenoving steg 1 med golv, stommar, inbyggnadsmicro, diskmaskin för ett par år sen men nu fick det bli dags för kyl/frys, häll, ugnar (Japp ugnar!! Ska ha 2st), diskho och bänkskiva samt lite kompletterande stommar. Ikea ska ändra sina mått på stommar snart så det var lika bra att göra klart nu istället för att få göra om hela sen.

-Jag har ansökt om att företaget jag jobbar på ska skapa en ny tjänst och ge den till mig.

-Blivit lite ljushårigare


Här följer lite bilder på vad som hänt i mitt liv sen sist vi hördes...

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar