söndag 21 april 2013

Dag 5 av 30

Wow vilket väder!!!!! Idag är en dag där vi har fått massor gjort!! Vi har tränat ihop till nya tränings dvd, fixat med gamla kyl/frys så dom kan komma upp på blocket, bakat två bröd, äldsta dottern har bakat cupcakes och sen har vi varit ute i skogen på promenad och avsluta dagen med god purjolökssoppa och surdegsbröd med skinka. Har nu 2pp av mina dagliga kvar och 9pp av bonus och AP har jag ej rört men sen i fredags tränat ihop 23ap!! =D

Träning
20 min funktionell tränings dvd
75min promenad på tuff terräng i skogen

Checklista
Kesella m honung och hallon

Pasta m oxfilé

1/2 cupcake som dottern bakat. En halv var 7pp!!

1 banan

1 lakrits puck

Purjolökssoppa, surdegsskinksmörgås

17g naturgodis blev det för dom sista 2pp













1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande! Jag fick hem samma träningsdvd förra veckan. Tyvärr har jag inte haft tillfälle (eller ork kanske) att prova den.

    Nu måste jag ju försöka ta mig i kragen så kan vi utbyta åsikter om den på fb i träningsutmaningen.

    SvaraRadera