onsdag 17 april 2013

Dag 1 av 30

Min plan är att dessa 30 dagar redovisa både träning och checklista i inlägg som kommer ut dagligen i slutet på dagen.

Detta är utmaningens första "redovisning" Hur går det för er? Har förstått att man inte kan lämna kommentarer på bloggen och fick höra att blogspot har det lite struligt på den fronten om man ska göra det via mobilen.

Träning
30 min bröstsim
10 min crosstrainer
40 min powerwalk


Checklista
Kaffe m mjölk
Knäcke m bregott och rökt skinka
Banan och clementin

Sushi 7 bitar

Indisk kycklinggryta med ris

Banan
Froosh Hallon och Blåbär

(Detta åt jag senare på kvällen för att jag hade propoints kvar av mina dagliga och dom måste man äta upp)
Vaniljte m mjölk
2 stekta ägg
2 riskakor




1 kommentar:

  1. vilken bra start du fick! Själv gick jag en promenad på 5 km i rask takt på lunchen och är nöjd med det:-)

    SvaraRadera