tisdag 22 januari 2013

Fyndat!!!

Att ta hand om sig själv och bry sig tillräckligt om sig själv att köpa kläder som man tycker om och trivs i är essentiellt i ett liv i balans. Finns liksom ingen tid att gå runt och skämmas över sin kropp och gömma sig i bölsiga kläder så att ingen ska se hur man egentligen ser ut och hela tiden tänka att snart, snart ska jag oxå köpa fina kläder, jag ska bara gå ner först. Nej!!! Sluta tänk sen och ta hand om nu!! Ta hand om dig NU!!!

Jag köpte idag två jättefina plagg i den storlek jag är idag för det är nu jag ska använda dom :) Det var på halva reapriset så blev riktigt bra pris!!! Koftan 199:- (ord 599:-) och tröjan 149:- (ord 399:-)

Ut och shoppa lite fint nu i rean och gå rakryggade och stolta över er själva <3

Ikväll blev det nåt så roligt som prinskorv till middag men med klyftpotatis och örtsås blev det faktiskt riktigt gott!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar