lördag 5 januari 2013

36år fyllda

Igår den 4jan fyllde jag 36år. Detta betyder att jag har 4år kvar att vara trettio-någonting. Har många tankar till hur jag har prioriterat mina senaste 10år och hur jag vill att nästa 10år ska se ut och mycket handlar om att sluta banta/viktminska med hjälp av matfokus och istället fokusera på sånt som föder positiv energi <3

Så hur var min födelsedag? Jooo den var underbar!!! En mysdag hemma precis som jag önskat. I år ville jag inte ha nåt kalas eller stort firande utan bara bara hemma och mysa var grejen för i år. Sen blev jag så fint firad av familjen att det räckte och blev över <3 Sån otrolig kärlek som gör att man blir så fylld av tacksamhet att få tillhöra denna familj. Presenter fick jag många och är är bilder på ett par av dom :) Fiiiina!!!!!! Fick utöver presenterna på bilderna även ett SPA-kit från Kerstin Florian, Doftljus vanilj, bad-kit cocanut, skraplotter, pengar som förmodligen kommer att gå till en ny väska redan imorgon, en vit jacka och massor med kärlek via mess, wrapp, fb och telefon. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så många fina människor som tar sig tid att visa att dom bryr sig <3 Tack snälla ni som på nåt sätt visat mig kärlek på min födelsedag.





1 kommentar: