lördag 29 december 2012

London och om att resa utan matångest

Just nu är vi på väg till Arlanda och ska åka till London hela familjen :) För någon som inte levt dem sista 7 åren med bantning kanske det är helt naturligt att känna så här men för mig är det rätt nytt att kunna resa utan att känna press över att 1. Ta beslutet om bantningen ska eller inte ska "gälla" på resan 2. Inte ha funderingar kring om jag kan eller inte "kan" äta maten på planet. Ganska nytt att resa och bara fokusera på resan och inte maten på resan :)

När jag tänker efter så kommer det nog komma många såna här aha-upplevelser nu när jag bestämt mig för att inte viktminska längre. Kanske blir detta en blogg som kommer att hjälpa andra och mig själv att ta sig ut bantningsfällorna.


Nu mot Arlanda!!!! Utan egen mat i väskan och utan panik i kroppen :) Underbart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar