fredag 28 december 2012

Du som tränar??

Du som har familj samt tränar regelbundet. Vilken typ av träning tränar du och hur ofta? Är det ofta träning bokas upp och sen får avbokas pga familjesaker? Tränar du för styrka, smidighet, kunna äta mer, viktminskning eller bara för att må bra?

Jag älskar träning och nästan all träning faktiskt även om favoriten är hög puls träning med intensiva intervaller. Dock så prioriterar jag sällan träningen, det är något jag vill ändra på men undrar hur jag ska göra i praktiken. Förmodligen blir ser träning hemma med färdigbokade tider.

Supernyfiken på hur du gör oavsett hur ofta/sällan du tränar :)

2 kommentarer:

  1. Japp, jag har familj och jag tränar :-)
    Sex dagar i veckan i snitt.
    Tycker faktiskt att det är förvånansvärt sällan som jag måste boka av träning pga familjesaker. Jag är även instruktör så vissa träningsdagar har högre prio, det är ju ett "jobb" också.
    Är instruktör i core och boxning en gång i veckan. Tränar annars både styrketräning (bodypump + gym) samt spinning, zumba och lågintensiv träning som intervaller på löpband.
    Tränar för att jag älskar det men också för att jag gör mitt livs viktresa.

    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Med en 11 månaders så svänger dagarna hastigt men jag tränar ca 5 dagar i veckan, det blir endera jogg eller intervaller med hunden eller hemmaträning med trx och övningar med egen kroppsvikt.

    Det är sällan träningen ställs in men ofta som den flyttas till efter lillen lagt sig eller när pappan kommit hem om jag inte orkar ta ut joggingvagnen.

    SvaraRadera