tisdag 23 oktober 2012

Tillbaka

Är tillbaka på blogger för här känner jag mig hemma och jag kan kontrollera bloggen. Idag skulle jag göra om lite men tyvärr hade blogger lite problem så det är lite rörigt här inne nu.

Imorgon börjar jag en utmaning som jag hoppat med i på ett forum på Facebook. 60 dagar utan ett enda undantag från lchf kosten sen har jag lagt in även magträning för mig. Tog förebilder idag och är taggad till Max!!!

Lunchen idag efter träningen blev tonfiskröra, ägg och sallad.

Bjuder på lite close up bilder från träningen ha ha Inte är man snygg när man tränar!!!

1 kommentar:

  1. Hej Ellinor!
    Jag har följt din blogg ganska länge och jag har kämpat med LCHF bredvid dig.
    Jag har dock insett att LCHF inte fungerar för mig (åt det i ett år och tyvärr gick jag upp de kilon jag lyckats gå ner med GI)
    Nu har jag börjat med Paleo istället och har en vecka kvar på min "Whole30". Har aldrig mått så bra som nu (och har hittills gått ner 6 kg) Kanske skulle fungera för dig med? Bara ett litet tips. http://whole9life.com/2012/08/the-whole30-program/
    Önskar dig lycka till vilken väg du än väljer
    /Lina

    SvaraRadera