lördag 8 september 2012

Ja, jag vet....

Är en sån dålig bloggare nu för tiden och jag har så många inlägg jag vill göra men så tänker jag att jag ska vänta tills jag sitter vid datan och kan göra ett längre inlägg. Problemet är att jag aldrig sitter vid datan sen jag köpte en ajfön... Sen är det många ändringar jag vill göra med bloggen och jag tänker samma sak där...när jag sitter vid datorn.

Jag har kommit till insikt med många nya saker och hamnat på en ny nivå av min kost. Den flesta av mina bakverk innehåller sukrin, stevia och till och med ibland hermasetas!!!! Sötningsmedel har blivit ett riktigt ajabaja numera i detta hem för sen jag "lämnade" etiketten lchf och sa istället naturlig kost så ser man saker med andra ögon faktiskt... Ska skriva ett inlägg om det när jag sitter vid datan ;)

Men snart så kommer det bli en renovering här inne och även på Ett liv i balans Facebook sida :)

Kraaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar