tisdag 26 juni 2012

Vad säger man....

Jag ÄLSKAR kokböcker och har en vägg i köket där kokböcker är en del av interiören och denna vägg förvandlades från en viktväktarvägg till GI till en lchf vägg med små gästspel av nån kändiskokbok men jag inser att jag lika gärna kunde ha gått till loppis och köpt nån husmanskostkokbok från 60-talet för det är i princip det samma ;) Anna Hallens böcker är dock mer än kokböcker! Dom innehåller även ren och skär näringslära och matig information om hur det vi äter oss påverkar oss på olika sätt.

Nästa gång jag köper en kokbok ska den inte finnas under specialkost,...tror jag :) Jag vet nämligen om en lchf bok som är på g men kan inte säga mer om det och den boken kommer jag att köpa!!! Inte för att det kommer att vara lchf utan för att den kommer att vara grym!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha.... Svååååårt att gissa vad det är för kokbok. ;-) Jättesvårt!

    SvaraRadera