onsdag 6 juni 2012

Oj förlåt!!

Glömde helt bort att titta in här igår och berätta mitt vägningsresultat... Det blev...tadaaaaaa -1.7kg så totalt på 3veckor ligger jag på -3.5kg :) Men jag inser att jag inte kan ha bär och sötningsmedel helt fritt både lördag och söndag för det har varit riktigt svårt att komma igång med fastan igen och sockersuget har varit sjuuuuukt!!!!! Först idag är sötsuget borta så i helgen är det fritt endast på lördag!

Ikväll lagade mannen middag och det blev så sjuuuuukt gott!!!! Han stekte kyckling i grillkrydda och gjorde en ostsås och en bacon och oreganosås. Serverade med grönsaker, champinjoner, fetaost och bacon. Muuuuuums!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Gott!
    O grattis till fint resultat både med vikten och riktigt snygg layout av bloggen :)

    Sitter nu här hemma och klurar på HUR ska jag få till en Länk på min blogg med Gilla knapp till min FB-sida?
    Hur gjorde du? vill du dela med dej till dataokunniga jag ;)

    SvaraRadera