onsdag 30 maj 2012

Vinn en LCHF kokbok!!

Jag lottar ut en kokbok!! Finns fyra möjligheter att vinna denna bok.

-Skriv en kommentar på detta inlägg
-Skriv om denna tävling i din blogg och länka hit (skriv som kommentar i detta inlägg om du gjort detta)
-Gilla tävlingsinlägget på Ett liv i balans facebook sida
-Dela tävlingen på facebook

För varje sak av detta man gör får man en lott med sitt namn och på lördag den 2juni klockan 18:00 stängs tävlingen och jag drar en vinnare som kommer att annoseras ut under söndagen :)


Lycka till!!!!!!

13 kommentarer:

  1. jag vill vinna:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna! :)
    Hoppas allt är bra med dig!
    kram
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med, vilken bra tävling!

    Jag har länkat det i min blogg:
    http://ellisono.blogg.se/2012/may/en-tavling-jag-hoppas-pa-att-vinna.html#comment

    Samt gillat dig på facebook. :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vinna.

    /Sara P

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med i utlottningen!
    /Pernilla G

    SvaraRadera
  6. Ååååå, den boken vill jag vinna!! =)
    //Lindha

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vinna boken!!

    Kommentar är lämnad och jag har även länkat i min blogg:
    http://manuellaskaos.blogspot.se/2012/05/jag-ar-med-och-tavlar.html

    SvaraRadera
  8. Denna bok skulle passa fint i receptbokhyllan! Jag är absolut sugen på att vinna den :)

    http://​bakasockerfritt.blogg.se/

    SvaraRadera
  9. jag vill vinna den till min fru. kul present som pushar henne lite xtra i sin nya diet:)

    SvaraRadera
  10. Är gärna med i utlottning. Behöver lite ny inspiration då det känns som om man har stagnerat lite i LCHF.

    SvaraRadera
  11. Hallå
    Jag vill också tävla!!
    Tack för en bra och inspererande blogg:)

    SvaraRadera
  12. Hejhej!
    Skulle vara super kul att vinna kokboken! :)

    SvaraRadera
  13. Vad kul med en tävling! Får mycket inspiration från din (ostchipsen, mums!) och andras bloggar men en kokbok är ju alltid bra att ha :-)
    Har också gillat tävlingsinlägget på FB.

    SvaraRadera