tisdag 15 maj 2012

Skakis

Idag är jag inte på jobbet vilket innebär träning vid ca 11:30 och sen mat. Har precis ätit upp och sitter och skakar ha ha Helt sjukt vad otränad man är!!!! Jag lovade mig själv att 2012 skulle bli träningens år och tänker banne mig hålla det!!! Ska försöka börja med 3pass om dagen varav en powerwalk, ett stationsträning, ett valfritt. Ska börja med korta pass och sen öka. Som det är nu är jag helt slut efter 20min stationsträning.

Detta blev brunchen idag :) Ikväll blir det grillat!!

Nu köööööör vi!!!!! Glöm inte vattnet så att gifterna kan ta sig ur kroppen ;)

2 kommentarer:

  1. Mums, vad fräscht och gott det ser ut! nu blev jag sugen på räkor! :)
    Ha en fin dag!
    kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, du med!!

      Ja räkor är uuuunderbart gott!!

      Kram

      Radera