lördag 12 maj 2012

På väg,..trots allt

Denna helg ska vi tillsammans med min mans brors familj åka till Arvika för att bäbisgosa med senaste tillskottet i familjen som är Sara född 24:e april av min mans syster. Dock är min mans brors familj och vår familj inte så duktiga på kommunicera tydligt med varandra så vi trodde helt olika och det blev en jobbig morgon och missförstånd och tjafs är något som verkligen drar ner min energi men nu är vi på väg och jag ska på så mycket som jag kan påverka se till att detta blir en riktigt mysig helg. Vi ska nämligen oxå bo på hotell och äta på restaurang :) Jag och möjligtvis svägerskan ska även på hotellets SPA ikväll som tyvärr har åldersgräns. Kommer att bli lite bilder under dagen så vi ses snart igen!!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack snälla!!! Jo det blev mysigt, riktigt mysigt till slut :)

      Radera