fredag 18 maj 2012

11år i kärlekens tecken!!!

Idag har det hänt lite jobbiga saker men det är även en speciell dag för 11år sen så blev jag och min man ett par <3 Vi avslutade därför denna inte så roliga dag med en mysig middag och ett glas vin. Gooooodaste fläskfilegrytan med blomkålsris, avokado och oliver.

Den periodiska fastan går super fast idag var jag väldigt hungrig redan vid 10:00 och skulle äta först 13:00, men jag tog en power Walk och då kändes det bättre :) Kan ni gissa vad jag bröt fastan med? Hi hi japp kesoplättar!!! Tredje dagen i rad, är såååå såld på dom!!!!! Finaste grannen kom över med lchf valnötsbröd som jag ska prova imorgon :)

2 kommentarer:

  1. Grattis till 11år! Hoppas allt det jobbiga är borta vid det här laget.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅhhhhhh Hej Elin!!! Det var längesen :)

      Tack snälla och ja det dåliga hade lagt sig något si så där ;)

      Kram

      Radera