fredag 27 april 2012

Veckoresultat Vecka 1

Japp nu har en vecka gått och det var dags för vägning. Veckans resultat blev -1.1kg vilket kanske inte är någon halleluja siffra men jag är är toppen nöjd :) Jag kommer att fortsätta även denna vecka med att inte begränsa mängden mat utan fokus kommer fortfarande att vara på innehållet. Först nästa vecka kommer jag att börja begränsa mellanmålen ;) Träningen kommer även den att vara kvar som förra veckan dvs 30min rörelse per dag. Helst högpuls men jag är nöjd med vad som helst!!

Jag har en hotellweekend framför mig den 12maj och hoppas innerligt att jag kommer att få till -3kg då så att jag kan utnyttja min -3kg belöning där hi hi. Inte bestämt men blir nog ett spa besök då och ett glas vin efter det skulle inte sitta helt fel hi hi.

Idag är jag ledig och mannen har jour vilket betyder att han är hemma men måste åka iväg om det är ett jourjobb någonstans så just nu är tjejerna i skolan och vi hemma,...inte ett vanligt scenario hi hi men ganska mysigt!! Med det fina vädret som är nu blir det garanterat en promenad när tjejerna har kommit hem. Vill visa dom en nybyggd lekpark som vi hittat här alldeles i närheten :) Kanske även fylla på gasolen och grilla ikväll :) Jag har varannandags jobb nu fram till onsdag så det känns inte riktigt ledigt men inte heller som vanilg arbetsvecka.

Nä nu ska jag mysa med mannen, ha det bra!!

1 kommentar:

  1. Heja dig! Bra resultat! Ja, precis, det skaju inte gå fort! :)
    Hoppas ni kommer att ha det jättemysigt på hotellweekend!
    Ha en fin helg!
    //Lana

    SvaraRadera