söndag 1 april 2012

Middag serverad

Fläskfilé med broccoligratäng blev det till middag :) Jag har även gjort matlista fram tills vi åker iväg till solen Vi håller på att renovera barnens rum här hemma och jag hoppas så att det är klart tills vi åker. Äldsta tjejen vill ha ett tonårsrum med bäddsoffa och tapeter med London och New York storstadsinspiration. Yngsta tjejen vill ha ett paradisrum med café med koja ovanpå och paradis fototapet :) Mina tjejer älskar Sean Banan och igår var han nere i port 73 ett par minuter härifrån och uppträdde, efter 30min kö fick dom träffa sin idol hi hi Han säger rätt sunda saker faktiskt och vill verkligen puscha barnen till att lita på sig själva och tro att dom kan hamna precis dit dom vill. Sky is the limit :)

1 kommentar:

  1. Fullt upp ser jag! :-)
    Min son gillar också Sean Banan. När vi var i Sälen sjöngs det mycket "Ett gott nytt jul..." i liften. :-)

    SvaraRadera