måndag 30 april 2012

Finjustering

Nu är jag inne på dag 11 på min toppforms period och jag märker att det inte riktigt går som jag vill och därför är det så himla bra att jag har lagt upp min mat och min "träning" här på bloggen så jag kan se vilka förändringar jag kan göra. Det som jag inte skrivit upp är mängden vatten jag dricker och där vet jag att jag måste öka!! Märker tydlig skillnad på viktminskningen när jag dricker ordentligt med vatten och när jag som nu nästan inte dricker någonting. Det jag kan se av det jag har skrivit upp är att jag behöver öka proteinet, öka högpuls träningen samt skippa mys mellanmålen för det äter jag faktiskt inte för att jag är hungrig...en kopp te borde faktiskt funka som kvällsmys!! Iallafall nu när jag faktiskt vill minska i omfång, annat när man vill stå still i vikt. Jag vill faktiskt ner i vikt nu!!! Känns som att jag har "pausat" i ca 2år nu... Ska nog inte sätta upp några "regler" men jag ska ha det i baktanken att jag behöver protein, vatten och högpulsträning!!! Ägget och vattenflaskan kommer att vara mina bästa vänner hi hi

Ikväll ska vi fira Valborg hemma hos min mans bror och det är alltid så mysigt/tryggt att komma dit då dom också äter lchf så det blir inget prat och varför och hur som det alltid blir när man är hos någon som inte riktigt förstår varför vi äter som vi gör.

Hoppas ni får en mysig Valborg!!

Välkommen VÅREN!!!!

1 kommentar: