tisdag 24 april 2012

2012-04-24 Dag 5

Mat
08:15 kaffe med grädde, 2ägg med
Mayo
14:15 Köttfärsbiff, vitkålssallad, champinjonsås, oliver och paranötter
17:15 Kycklingburgare med dressing gjord på fraîche, tomatpure och grillkrydda ett recept jag tror kommer från Anna Hallen, röd lök, avokado, tomatskiva och oliver
18:30 Kaffe med grädde sittandes ute på altanen i solen :)
21:20 Lite plock till mys med mannen (se bild nedan)

Träning
17:55 Intervaller med jogga/gå där det blev 8min jogga och 22min gå. Jag är sååååå nybörjare!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad duktig du är, heja heja heja.
    En fråga bara. Äter du medvetet mindre portioner nu? Dom ser små och bra ut. Jag tror nämligen mitt problem är att jag äter för mycket, alltså för stora portioner.
    Bara undrade :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina!
      Tack snälla :) Som svar på din fråga så nej nu i början tänker jag ingenting på att minska mängden mat men innehållet skiljer sig från titdigare. Nu äter jag väldigt begränsat av vissa livsmedel som annars är helt ok i lchf tex mandelmjöl, så jag tajtar till kolhydraterna lite. Steg två kommer att vara att skippa dem små mellanmålen för dom äter jag egentligen inte för att jag är hungrig utan bara mysigt så dom är onödiga he he. Man ska försöka att inte gå efter andras mallar utan hitta sin egen så om du tror att du äter för stora portioner så testa att minska och se vad som händer :) Man får exprimentera med sin egen kropp hi hi

      Kram

      Radera