torsdag 1 mars 2012

Tråkigt besked

Flera månader sedan så bokade vi en lyxresa till Turkiet som skulle ske i oktober detta år MEN fick igår veta av flygbolaget att dom har kortat ner säsongen så dom har ställt in datumet vi skulle åka och tyvärr fanns ej möjlighet att boka om till datumet som senast åker :( Detta var en resa jag behövde!! En resa som jag lääängtat till och även hela familjen känner likadant...Suck!!! Det är inte bara att boka om för vi hade fått ett sjukt bra pris pga tillfälligt erbjudande som inte finns liknande nu. En likadan resa skulle kosta 20-30 000 MER än vad vi skulle betala från början.....

Så nu håller vi på kollar upp andra typer av resor och möjligheter...

Sen håller jag på med något väldigt spännande som jag hoppas kunna berätta mer om snart!!! Men VET att ni kommer att gilla!!!!

4 kommentarer:

  1. Åh fy så trist! Ofta planerar man ju in en resa ett år innan och så inställd på det ..
    Synd att resebolaget inte kan erbjuda ny resa för samma peng när det inte är ni som bokar av.
    Turkiet är annars underbart, särskilt i oktober. Jag har varit där 5 ggr. God mat & underbart klimat.
    Vi åker till Rhodos i maj. Ska också bli härligt.
    Hoppas ni snart hittar en ny resa! Man behöver något att se fram emot ..
    = )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhhhh vad mysigt med resa i maj redan :) Så som det ser ut nu tar vi också en vecka snart men lite mindre lyxig än örst planat samt en vecka istället för två.

      Kram

      Radera
  2. Hoppas det ordnar sig! Hoppas ni hittar en annan resa!
    Kram
    Lana

    SvaraRadera