tisdag 27 mars 2012

Sjuk

Sitter här i soffan med feberfrossa och snorar :( Det verkligen suger att vara sjuk!!! Jag hade bestämt mig att trotsa förkylningen denna gång så kanske den skulle försvinna men vem försöker man lura...går ju inte att låtsas!! Tur att man har en sån söt man som gjorde kycklingsoppa till middag idag och låter mig bara ligga här och kurera mig. Barnen är oxå urgulliga och förstår att det inte är läge att vara gnälliga utan bara gör som man ska :)

Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Gran Canaria och jag hoppas på att vi alla är friska och krya då :) Längtar verkligen ihjäl mig och kan säga att vi är i stort behov av lite familjeledighet ihop.

Pööss där ute!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jobbigt att vara sjuk nu när våren sätter fart :( Men å andra sidan har du det avklarat :)

    Krya krya!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig nu så du är frisk tills ni ska iväg!! Visst är det typiskt när man inte "får" bli sjuk.
    = )

    SvaraRadera