tisdag 6 mars 2012

Ingen rolig helg

Har inte bloggat sen i fredags och det är pga att jag blev magsjuk i lördags och låg helt däckad. Har inte kunnat äta och drick mycket alls sen dess och inte haft kraft att ens säga hej här på bloggen. Vi har varit mycket sjuka här hemma sista tiden och jag är sååå trött på det!! Nu vill jag ha vår, sol och uteaktiviteter :) Vill grilla middagen varje dag och vara på picknick. Jag är riktigt less!!! Så less på sjukdom, mörker och kallt. Nu får det vara nog tycker jag!!

Några saker jag ska prova baka fram när jag blivit bättre är ju mozartkulorna som aldrig blev av, falsk morotskaka och vitlöksbaugetter ;) Så bloggen tar sig nog snart till liv igen :)

Sen håller jag på med lite hemliga projekt som kan ta allt ifrån ett par månader upp till ett år innan jag kan berätta om dom men det är svårt att hålla tyst kan jag lova hi hi. Har med mitt yrkesval att göra, så långt kan jag berätta iallafall...

Nä, nu tillbaka till sängen men nu vet att ni varför jag varit tyst och att jag snart är på g igen!

Kram på er!!!

10 kommentarer:

  1. Krya på dig! Vi har också varit sjuka nu och jag är så trött på det. Imorgon blir min första dag på jobbet efter 3,5 vecka hemma (bläk...).
    Jag har en fråga om facebook, jag försöker göra en facebooksida för bloggen och vet att du nyss gjort detsamma. Bilden du har till vänster under etiketterna här på bloggen, där man kan gilla din facebooksida, hur fick du dit den?
    Har du lyckats hitta något sätt att få automatisk uppdatering på facebook när du gör inlägg på bloggen?
    Ha det bra och hopps du/ni snart blir friska och krya!
    Kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erika,
      När jag hade skapat sidan så fanns det olika alternativ om hur man kunde använda sidan och då fanns detta med gilla applikation på sin blogg med ;) Det är en kod man lägger in på bloggen. Tyvärr vet jag inte ännu hur man får fb att automatiskt uppdatera sig...tyvärr...

      Kram

      Radera
    2. Jag lyckades hitta en kod som jag kunde kopiera in på bloggen. Men jag har inte heller lyckats hitta något sätt att uppdatera automatiskt. Läste att det har gått med att Facebook tagit bort den möjligheten.

      Radera
    3. Ja kanske blev för mycket för fb servern med alla automatiska uppdateringar he he Om ett par år är det stenålder ;)

      Kram

      Radera
  2. Usch, låter inget vidare! Krya på dig!

    = )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!

      Nu är jag frisk :)

      Kram

      Radera
  3. Oj, oj, oj... vad tråkigt! Hoppas du blir bättre snart!
    kram
    Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötaste!!

      Japp nu är jag på benen igen :)

      Kram

      Radera
  4. Krya på dig!
    Och när du är kry nog så kolla mina inlägg om dina fetaostbullar. Har lite frågor om dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Petra,

      Nu har jag svarat dig på dina kommentarsfrågor om fetaostbullarna ;) Vet inte om svaren hjälper så mycket men lite kanske ;)

      Kram

      Radera