måndag 20 februari 2012

Trött dag...

Fick en fråga om gårdagens recept och har lagt ut kladdkakan för det är det enda som jag faktiskt gjorde med mått. Det andra var på känsla och går nog inte ens att gissa till för att det ska bli bra men nästa gång ska jag mäta när jag gör en rättikagratäng för den igår var godare än någonsin. Kan vara att jag lät den ångas ett bra tag efter att jag kokade den samt så hade jag creme fraiche blandat med grädden.

Igår la jag mig i sängen för att läsa och sen somn vid 19:30. Klockan 00:30 hade jag fortfarande inte somnat och gick då upp med mannen för att tippa på film och DÅ somnade jag ;) Sen var det upp och hoppa tidigt för att åka till jobbet vilket jag inte har gjort på många dagar nu men tack vare min tassimo och spotify så vaknade jag till iallafall.

Ikväll blir det tacopaj eller tacogratäng. Kanske att jag mäter upp så ni kan få recept ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar