fredag 24 februari 2012

Fynd!!!!

Denna lyx köpte jag idag för 20:- på Lidl :) Glad blir man då!!!


Idag har vi åkt runt och bara handlat lockpriserna som butikerna har :) Vi har varit på Coop, Ica Maxi, Willys, City Gross och Lidl. Vi har som tur alla butiker inom 5min biltur ifrån oss. Lite av fyndpriserna är dessa...iallafall i Haninge ;)

Ica Maxi
Fryst kycklingfile 49:-/kg
12-pack ägg 12:-

Willys
Hushållsost 49:-/kg
Romansallad 10:-

Coop
Cream Cheese 2st 200g för 20:-
Laxfile 500g 39:-

CityGross
Blandfärs 29:-/kg
Fläskfile 39:-/kg när man handlar övriga varor för 95:-

Lidl
Vitkål 4:-/kg
Rosor 10-pack 20:-

Vi har laddat både frys, kyl och skafferi så nu gäller det att utnyttja det man har hemma :)

4 kommentarer:

  1. Jag är imponerad. Imponerad över att ni orkar och hinner ränna runt i alla dessa butiker och leta priser. Jag har mycket att lära. ;-)

    Själv småhandlar jag flera gånger om dagen.. ha ha.. Ja, om jag hade buntat ihop alla de gånger till EN veckohandling hade jag kanske också sparat tid (och pengar..).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta!!
      Jag tycker det är såå skönt att handla en gång i veckan för det känns verkligen som att tiden försvinner när man måste till affären varje dag. Vi brukar göra en ordentlig handling 1ggr/månad och sen kompletterarhandlar vi 1ggr/vecka men ibland hamnar vi i att handla varje dag och då bara försvinner dagarna...

      Sen har jag en man som älskar reklam he he så lockpriserna visste vi innan vi åkte iväg ;)

      Kram

      Radera
  2. Jag bor också i Haninge och var en tur till Maxi och köpte billig kyckling och ägg! Och kaffe! Det måste jag ha på morgonen! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Petra,

      Åhh vad kul att du oxå bor i haninge :)

      Kram

      Radera