söndag 19 februari 2012

En söndag med lyx, njutning och mums!

Dagen mjukstartade med mys i soffan framför Disney channel och en sen frukost som jag trodde skulle bestå av en muffins från gårdagen men hör och häpna!!! Jag tyckte det blev för sött med muffins till frukost och tog hellre ett kokt ägg med en kopp te hi hi Nästan så man skulle kunna tror att jag hade feber ;) Efter frukosten blev det ett långt varmt bad med lermask och hårinpackning och sen avtvättning med turkisk scrub :) LYX!!!! Efter den lyxstunden var jag redo att sätta igång med vårt traditionella söndagsstädning. Så nu siter jag med datan i knät och huset är båda dammat, torkat, renbäddat och städat NJUTNING!!! En kaffe i handen, lite bloggande och uppdaterande av andras bloggar sen ska jag sätta igång med maten som idag består av fläskfilé och rättika gratäng MUMS!!! Tror till och med att helgen kommer att få avslutas med ett glas rött.

Medans jag sitter här inne i vardagsrummet och bloggar så ler jag för min man och mina döttrar är i köket och gör olika eld expreiment för att få vår äldsta dotter att förstå elden inför hennes kemi arbeten :) Dom verkar ha riktigt kul där inne hi hi

Känner mig laddad efter en ny vecka på jobbet och har beslutat mig för att börja studera lite anatomi,...har ni nån bok att rekommendera? Det jag är intresserad av är kombinationen funktionell träning och lchf :)

PÖSS

Lite senare...
Fick just denna video från mannen i köket ;)
video

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tala om att jag gjorde dina våfflor idag. De uppskattades av familjen och var mycket goda. :-)

    SvaraRadera