fredag 3 februari 2012

Ellinors Celsius Topplista

Här kommer jag vart efter jag smakat dem olika smakerna sätta upp dom i en topp lista :)
1. Citron/Lime (Supergod!)
2. Apelsin (Som apelsinläsk)
3. Cola (Lite väl söt men helt ok, säkert god att göra isglass av)
4. Vilda Bär (Blä! Alldeles för sliskigt söt men kunde dricka upp)
5. Persika/Mango utan kolsyra (Konstig bismak, drack inte upp!!)
6. Jordgubb/Kiwi utan kolsyra (Samma som ovan, konstig smak, slängde..blääää)

Enligt mig så är Citron/Lime oslagbar av dem alla!!!!! Apelsin funkar absolut och även cola men resten är iiinte goda. Vilda bär skulle jag dricka om det bara fanns den men dem andra skulle jag inte dricka om jag fick betalt!!

Köpte ett helt flak (24st) idag och då blev fördelningen 12st Citron/Lime 8st Apelsin och 4st Cola. Dom funkar precis som red bull för man får en extra skjuts i orken :) Negativt är att dom innehåller sötningsmedel men jag dricker bara vatten annars så en burk dagar då jag tränar hoppas jag att inte den mängd sötningsmedel ska trigga sötsug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar