söndag 29 januari 2012

Warp Jumpsiut One Piece KAP!!!!

Idag fyller min älskade man 39år och han fick en Ziperall i present av oss. Då bestämde barnen att vi alla skulle ha våra One Piece på oss på kalaset i eftermiddag men min tidigare var trasig så vi har varit på One Piece jakt åt mig. Vi hade en 20% rabatt kupong på stadium men hittade inga snygga där. Vi var i alla butiker som kan tänkas ha i två centrum men på vägen hem kom vi på att det finns ett stadium rätt avlägset från vart vi bort så vi chansade. Då hittade jag denna!!!! Fanns en kvar i Stl S så jag trodde ju såklart att det var kört men då dom är rätt stora och jag gillar när det sitter åt lite grann så provade jag och den satt perfekt!!!!! 599:- stod det på prislappen så med 20% rabatt blev det ju överkomligt för en Jumpsiut :) Så kommer vi fram till kassan och hon blippar streckkoden och det går in för 199:-!!!!!!! 20% på det blev 159:- för en Jumpsiut som jag bara ÄLSKAR av märket Warp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar