söndag 22 januari 2012

Sjuk



Det började igår med feberfrossa och jag hoppades på att det skulle gå över men jag får nog inse att det blir ett par dagar med vila och feber...Jag måste bli bättre på att ta mitt D-vitamin. Ska imorgon ner och köpa D-vitamin för hela familjen. Har ni tips? Gärna kapsel som man kan öppna och blanda i en smoothie eller nåt. Sen undrar jag om ni har tips på bra lchf bloggar som jag kan underhålla mig med? Har lagt till en del bland mina favoriter här till vänster men ju fler desto roligare :) Jag bara måste bli frisk tills på lördag för då ska jag på SPA, fixa håret och ut och äta middag med bästa vänninan <3

Nu ska här samlas krafter och gå ner till köket för att skära till lite grönsaker som vi ska ha till dem grillade kotletterna ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar